Ödeme
Web sitemiz
üzerinden sadece kredi kartı ile ödeme alınmakta olup,güvenli ödeme altyapımız
ile güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Havale ve
Eft ödemeli sipariş vermek için whatsapp destek hattımız ile iletişime geçerek
siparişinizi oluşturup ardından banka hesaplarımıza ödemenizi
gerçekleştirebilirsiniz.
Kargo Ücreti
Desi bazlı
kargo ücreti yok,sabit fiyat avantajı var.Tüm Türkiye'ye sabit fiyat
avantajıyla gönderim yapıyoruz.Kargo ücretlerini ödeme sayfasında
görebilirsiniz.
Ücretsiz Kargo
1500 TL ve
üzeri tüm siparişlerde Türkiye sınırları içerisinde "Ücretsiz Kargo"
ile gönderim sağlıyoruz.
Sipariş Hazırlık Süresi
Siparişler
stok ve yoğunluk durumuna göre ortalama "1-3 iş günü" içerisinde
hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir.(Kişiye özel üretim ürünlerde bu süre
değişiklik gösterebilir.)
Siparişler
haftada 2 parti olarak "Pazartesi ve Perşembe" günleri kargoya teslim
edilmektedir.
Siparişlerin
gönderimi YURTİÇİ KARGO ile yapılmaktadır.
Teslimat
Siparişleriniz
kargoya teslim edildiğinde tarafınıza siparişinizin kargoya verildiğine dair
bir e-posta gönderilir.
Kargo
bilgilerinizle ilgili kargo firmasının resmi internet sitesi üzerinden gönderi
teslimat sürelerini öğrenebilir ve kargo takip numaranız ile kargonuzun
takibini yapabilirsiniz.
(Kargo
firmalarında yaşanan anlık sorunlar,yoğunluklar vb. sebeplerle siparişlerinizin
belirttikleri gönderi teslimat sürelerinden daha geç teslim edilmesinden ilgili
kargo firması sorumlu olup, teknoversemarket.com.tr'nin sorumluluğu
bulunmamaktadır.)
Teknoversemarket.com.tr e-ticaret sitemiz üzerinden satışını gerçekleştirmekte olduğumuz ürünler,
siparişin paketlenmesi anında hasar kontrolünden geçmektedir.Sitemizden sipariş
ettiğiniz ürünlerimizin hasarlı olarak kargoya teslim edilmesi ihtimali söz
konusu değildir.Fakat ürünlerin hassasiyeti nedeniyle, kargo yüklemesinden
ve/veya kargo sürecinden kaynaklanan hasarlar doğabilmektedir.Böyle bir durumla
karşılaşmanız halinde;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan
önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar
durumunda "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatmanız gerekmektedir.Sadece
dış pakette hasar kontrolü değil, kargo görevlisi ayrılmadan önce kargoyu açıp
ürünün kutu/paket içinden de hasarsız çıktığını tespit etmeniz gerekmektedir.
Hasar tespit tutanağı ile ilgili dikkat etmeniz gereken bir diğer husus da kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim ve iadesi mümkün olamayacağı gibi, garanti sürecinde de kullanıcı hatası olarak değerlendirilecektir.Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
Tutanak tutulmaması halinde, teslim aldığınız ürünlerin size tam, eksiksiz ve sağlam/çalışır vaziyette teslim edildiğini kabul etmiş sayılırsınız.
Siparişinize ait ürünün hasarlı gelmesi durumunda kargo görevlisine hazırlatılacak tutanak ile birlikte ürünün tarafımıza ulaştırılmasını takiben, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde gerçekleştirilecek ve tarafınıza bilgi verilecektir.
NOT: Elinize hasarlı ulaşan ürünün, size teslimatı gerçekleştiren kargo firması ile bize gönderilmesi gerekmektedir. Örneğin; Yurtiçi Kargo ile elinize ulaşan hasarlı bir ürün için geri gönderimi yine Yurtiçi Kargo ile yapılmalıdır.Aksi takdirde ürünün kargo tazminleri sağlanamamakta ve ürün ile ilgili hasarın sorumluluğu siz değerli müşterilerimizde olacaktır.