DEĞİŞİM VE İADE SÜRECİNİN GENELİ HAKKINDA

Öncelikle değişim ve iade talepleriniz için tarafımızla e-posta veya whatsapp destek hattı üzerinden iletişim kurarak talebinizi iletmeniz ve ön onay almanız gerekmektedir.

 

ÜRÜN DEĞİŞİMİ

Sipariş edilen ürünün yeni aynı ürünle değişimi yalnızca aşağıdaki iki durumdan birinin mevcut olması halinde gerçekleştirilir.


1-Arızalı veya Bozuk Ürün


Tüm ürünlerimize ilk çalışma garantisi verilir. Ürününüzün ilk çalışması esnasında arıza problemi yaşamanız halinde ilk çalışma garantisi kapsamında iade/tamirat vb. süreçler için yapılması gerekenler ve işleyiş aşağıda belirtilmiştir:
Siparişinizin size teslim edilmesini takiben 7 gün içerisinde bizimle iletişime geçerek değişim talebinizi iletmeniz gerekir.
Arıza/İade/Değişim Formunu eksiksiz bir şekilde doldurmalı,arızalı ürün ve arıza ile ilgili açıklamanızı yazmalısınız.
Arızalı olarak belirttiğiniz ürün ile birlikte doldurduğunuz formu,size vereceğimiz anlaşmalı kargo kodu ile bize gönderin.
Göndermiş olduğunuz arızalı/bozuk bildirimi yapılan ürün teslim alındıktan sonra ambalajı ve aksesuarları kontrol edilir ve incelenmek üzere teknik ekibimize iletilir.Teknik ekip tarafından yapılan testler ve incelemeler en fazla 1 hafta sürer.
Arıza tespiti sırasında gerek görülmesi durumunda bilgi almak amacıyla sizinle iletişime geçilebilir.3 iş günü içerisinde size ulaşamamamız durumunda ürününüz teknik çalışmalara devam edilmeksizin 30 günlük beklemeye alınır ve cihazla ilgili bir işlem yapılmaz.
Test ve incelemeler sonucunda belirttiğiniz şekilde sorunlu ürün durumu tespit edilirse, tercihiniz doğrultusunda ya ürün yenisi ile değiştirilir, ya da 3 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenir.
Ürününüzde belirtilen şekilde herhangi bir sorun tespit edilmemesi durumunda ise ürünün çalıştırılması ile ilgili müşteriye e-posta yolu ile bildirimde bulunarak ürünü müşteriye geri göndeririz.Bu durumda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.
Teknik test ve kontroller sonucunda ürün ile ilgili son durum hakkında sizinle e-posta,whatsapp veya telefon ile iletişime geçilerek bildirimde bulunulur.
 
Garanti kapsamındaki ürünlerde kullanıcı hatasından kaynaklanan arıza/kusur, “kullanıcı hatası” (düşürme,sıvı teması,hatalı bağlantı vb.) olarak tespit edilirse ürün değişimi ve ücret iadesi yapılmamaktadır.Bu gibi durumlarda tüm kargo giderleri müşteri tarafından karşılanır.


2-Hasarlı yada Deforme Olmuş Ürün


Sitemizden sipariş ettiğiniz ürünlerimizin hasarlı olarak kargoya teslim edilmesi ihtimali söz konusu değildir.Fakat ürünlerin hassasiyeti nedeniyle, kargo yüklemesinden ve/veya kargo sürecinden kaynaklanan hasarlar doğabilmektedir.
Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde;
Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatmanız gerekmektedir.Sadece dış pakette hasar kontrolü değil, kargo görevlisi ayrılmadan önce kargoyu açıp ürünün kutu/paket içinden de hasarsız çıktığını tespit etmeniz gerekmektedir.
Hasar tespit tutanağı ile ilgili dikkat etmeniz gereken bir diğer husus da kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, “Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.” gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim ve iadesi mümkün olamayacağı gibi, garanti sürecinde  de kullanıcı hatası olarak değerlendirilecektir.Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.
Tutanak tutulmaması halinde, teslim aldığınız ürünlerin size tam, eksiksiz ve sağlam/çalışır vaziyette teslim edildiğini kabul etmiş sayılırsınız.


Siparişinize ait ürünün hasarlı gelmesi durumunda kargo görevlisine hazırlatılacak tutanak ile birlikte ürünün tarafımıza ulaştırılmasını takiben, değişim işlemleriniz hızlı bir şekilde gerçekleştirilecek ve tarafınıza bilgi verilecektir.
NOT: Elinize hasarlı ulaşan ürünün, size teslimatı gerçekleştiren kargo firması ile bize gönderilmesi gerekmektedir. Örneğin; Yurtiçi Kargo ile elinize ulaşan hasarlı bir ürün için geri gönderimi yine Yurtiçi Kargo ile yapılmalıdır.Aksi takdirde ürünün kargo tazminleri sağlanamamakta ve ürün ile ilgili hasarın sorumluluğu siz değerli müşterilerimizde olacaktır.


*Değişim sürecinde oluşan gelen/giden kargo masrafları şirketimizce karşılanır.
**Değişim için gönderilen ürünün teknik ekibin kontrolleri sonrası "arızası müşterinin hatası/yanlış kullanımından kaynaklı olduğu" tespit edilirse değişim yapılmaz ve kargo masrafları müşteriye yansıtılarak,şirketimiz banka hesaplarına ivedilikle ödemesi talep edilir.


ÜRÜN İADESİ




Ürün iadelerinde mesafeli satış sözleşmesinin 5 ve 6 maddeleri geçerlidir.




İade işleminde iade edilecek ürünün geri gönderiminden oluşacak kargo ücreti müşteri tarafından karşılanacaktır.Bu ücret iade edilecek tutar yeterli ise iade edilecek tutardan düşülerek kalan tutarın iadesi yapılacaktır.Yeterli değil ise müşteri kargo ücretini havale/eft yoluyla tarafımıza ödeyecektir.

İade edilecek ürün veya ürünlerin siparişinde "ücretsiz kargo" kampanyasından faydalanılmış ise ve iade edilecek ürünün tutarı sepet toplamından düşüldüğünde kalan sepet tutarı "ücretsiz kargo" kampanyası altında kalıyor ise siparişin gönderiminden oluşan kargo ücreti de ayrıca müşteriden tahsil edilecektir.Bu durumda iade edilecek tutar üzerinden 2 kargo ücreti düşülerek tarafınıza iadesi yapılacaktır.

Ücret iadeleri sipariş kargo ücreti hariç olan sepet toplam tutarı üzerinden hesaplanarak yapılır.Yani sipariş esnasında ödenen kargo ücreti iade konusu olamaz.




Örneğin; Sepet toplam tutarı 1700 TL olan çok ürünlü sipariş verdiniz ve ücretsiz kargo kampanyasından faydalanarak kargo ücreti ödemediniz.Siparişinizdeki 300 TL tutarındaki ürünü iade etmek istediğinizde sepet toplam tutarı 1400 TL olacak ve hem gönderi kargo ücreti hemde iade kargo ücreti,iade edilecek tutardan düşülecektir.

Örneğin; Sepet toplam tutarı 1000 TL olan bir ürün sipariş verdiniz ve kargo ücreti ödediniz.Ürünü iade etmek istediğinizde 1000 TL iade edilecek tutardan iade kargosu düşülerek kalan tutarın iadesi yapılır.

 

 

GARANTİ KOŞULLARI